TV produkt

559 Kč
462 Kč bez DPH

Nyní 559 Kč! , ušetříte 131 Kč
Dopravy
GLS kurýr online platba kartou ComGate
GLS kurýr - Domů od 99
GLS ParcelShop online platba kartou ComGate
GLS ParcelShop 68
ComGate - Výdejní místo Zásilkovna - Online platba kartou
Zásilkovna - Výdejní místo 84
Platby
Bankovní příkaz (možné zaplatit také přes QR)
Kryptoměna BTC / LTC
Online platba kartou (před odesláním)

Objevujte hvězdy a vesmír s lehkostí

Kids World Teleskop hvězdářský HD je perfektním nástrojem pro ty, kteří chtějí objevovat tajemství noční oblohy. Tento teleskop je navržen tak, aby byl jednoduchý pro děti, ale zároveň nabídl dostatečný výkon pro prvotní vědecké objevy.

Zboží skladem expedujeme ihned (ve všední dny)

Kvalitní zboží za nízké ceny

Nákup na splátky

Máte dotazy? Kontaktujte nás

Další informace

Proč si vybrat Kids World Teleskop hvězdářský HD?

• Jednoduchý a zábavný: Tento teleskop je ideální pro začátečníky, včetně dětí. S lehkým designem a integrovaným kompasem mohou děti snadno zkoumat hvězdy a planety.
  • Ostrý a kontrastní obraz: Teleskop poskytuje jasný, ostrý a kontrastní obraz, což umožní pozorování nebe v plné kráse.
  • Technické parametry: Teleskop hvězdářský HD má ohniskovou vzdálenost 380-400 mm a průměr objektivu 40 mm. Je vybaven hledáčkem 5x18 a dvěma okuláry s různými zvětšeními (32x a 20x).
  • Včetně stativu: Součástí balení je praktický hliníkový stativ, který zajišťuje stabilitu během pozorování.
  • Učební nástroj: Tento teleskop je skvělým způsobem, jak učit děti o vesmíru a astronomii. Může jim pomoci rozvinout zájem o vědu a zkoumání vesmíru.

Kids World Teleskop hvězdářský HD je cenově dostupnou a zábavnou možností pro celou rodinu. Buďte připraveni na fascinující objevy na noční obloze a zkoumejte tajemství vesmíru s lehkostí. Nechte děti objevovat nové světy a hvězdná znamení s tímto jednoduchým a výkonným teleskopem.

559